Every Forest Has a Story to tell.

Photos: Jey Wild + Meri / SONY NEX-6 50 mm
I'M WEARING:
Coat/ kurtka: New Look
Tshirt: Yeah Bunny
Pants/ legginsy: Loveclothing
Bag/ torba: New Look
Shes/ buty: Sleeh
MAKE UP:
Eye shadow/ cienie: GOSH Smokey Eyes
Lips/ usta: Rimmel by Kate Moss
Kolorowe soczewki: Optykrozmus.pl

Jak niewiele potrzeba mi do szczęścia.. trochę przestrzeni, ciszy, aparat w ręku i .. nowy kolor włosów ;)  A ten odcień rudości podoba mi się do tego stopnia, że prawie zdec    Stop. 

W dzisiejszym zestawie moja ulubiona granatowa parka z New Look'a, bez której nie wyobrażam sobie tegorocznej zimojesieni, oraz nowe legginsy ze sklepu internetowego loveclothing.com. Koszulkę z Yeah Bunny już pokazywałam w zestawie z miętowym płaszczem TUTAJ, ale pomimo kilku nowych, ta cały czas pozostaje numerem jeden w mojej szafie :) Znalazłam też ostatnio stronę z dużym wyborem kolorowych soczewek - optykrozus.pl, więc jeśli lubicie zmieniać kolor oczu tak jak ja, koniecznie tam zajrzyjcie :) Ja wybrałam turkusowe i brązowe sweet honey i jestem w nich zakochana! 

Mam nadzieję, że Wam się podoba :) Miłego weekendu!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

57 comments:

  1. w koncu jakas inna parka niz zielona :) a kolorek bardzoładny wyszedł !! można wiedzieć jaka farba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmieniam kolor włosów na zdjęciach korzystając z peruk, a do farbowania polecam tonery Directions o intensywnych kolorach, które można kupić na allegro :)
      Ja mam właśnie o mocno rudym odcieniu, ale jeszcze ich nie wypróbowałam, może na wiosnę.. :D

      Delete
  2. Jak to jest, że ciągle zmieniasz kolor włosów? Ile prowadzisz bloga? Promowałaś się, czy tak jakoś nas przybyło?
    Bardzo proszę o odpowiedź!
    Pozdrawiam, a stylizacja genialna :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odnośnie włosów odpowiedź powyżej :) Bloga prowadzę od wiosny 2012, a promuję go na stronach typu lookbook, chictopia, modna polka, facebook itp. :)

      Delete
  3. O k... jakie FOTY :) RE WE LA CYJ NY POST !!!!!! <3<3<#

    ReplyDelete
  4. Wszystko super wyszło. Zdjęcia, stylizacja ♥

    ReplyDelete
  5. Od tej pory to mój ulubiony post :) Pięknie wyglądasz w tym kolorku włosów :* Cudo

    ReplyDelete
  6. Świetny tartan na spodniach, bardzo ładny wzór. Całość na dużym plusie. W tym lesie i ogniu na głowie trochę elf w pozytywnym znaczeniu ;)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  7. jejku, czemuś Ty taka ideaalna. piękne zdjęcia, jak zawsze. i jeszcze moje ulubione pomadkowe cudo na ustach, jej <3

    ReplyDelete
  8. piękne zdjęcia ,jaki klimat <3

    ReplyDelete
  9. Bajecznie !

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetnie zestawione kolory, bardzo podoba mi się ta parka i do tego w moim ulubionym kolorze

    ReplyDelete
  11. Świetna sceneria robi spore wrażenie. Spodnie są super :)

    ReplyDelete
  12. Gdzie kupiłaś perukę ?? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tą akurat znalazłam na allegro :) A długo szukałam rudej ... :P

      Delete
  13. cudowne zdjęcia:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/lovely-skirt.html

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdjęcia, parka naprawdę fajna,ale jak dla mnie Twój Blond wygrywa :)! pozdr

    ReplyDelete
  15. Podoba się i to bardzo. Jesteś niesamowita... aż brakuje słów:)
    Buziaki,
    mishamel.com

    ReplyDelete
  16. Super Ci w rudych. Bardzo pozytywna zmiana :) Zdjęcia też dopracowane

    ReplyDelete
  17. Bardzo ładnie Ci w tych włoskach! Piękne zdjęcia ;-)
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  18. Zdjęcia na łonie na tury świetnie wam wychodzą, a ten kolor włosów wygląda po prostu zdumiewająco :)

    ReplyDelete
  19. Wyglądasz cudownie! I ten kolor włosów jest niesamowity. ;)

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjęcia!pięknie:**

    ReplyDelete
  21. Jaki kolor włosów masz jeszcze w kolekcji ?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm.. brązowe, rude, kasztanowe i teraz nowe - krótkie blond ;))

      Delete
  22. Po prostu perfekcyjnie ;) Super włoski i stylówa

    ReplyDelete
  23. Piekna!!! I piekne zdjecia <3
    Pozdrawiam,
    Ola

    www.inspireyourlifenowblogspot.com

    ReplyDelete
  24. Idealna stylizacja na taką porę roku.
    Każdy detal idealnie dopasowany i zapięty na ostatni guzik.
    Bardzo mi się podoba, swietnie się prezentujesz ❤️
    Buziaki Sylvia Bambi :*

    ReplyDelete
  25. Stylizacja może mało zimowa, ale jaka zima taki strój. Cudnie wyglądasz i genialne fotki masx

    ReplyDelete
  26. Stylizacja boska, i Twoje dlugie nogi ! Zazdroszczę
    Pozdrawiam http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Adorable. You are perfect!

    irinasenina.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jaki cudowny ptaszek :) Świetne są te dodatkowe zdjęcia poza stylizacją. Całość tworzy pewną magię

    ReplyDelete
  29. Ja chcę Meri w lawendowej peruce <3


    www.dede-moda.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojj, taką chyba ciężko dostać ;)

      Delete
  30. Magia jak zwykle, a ten kolor włosów pasuje do Ciebie idealnie :)

    ReplyDelete
  31. Zestaw świetny, a i nowy koor włosów też super! :)

    ReplyDelete
  32. Piękne zdjęcia i oczywiście przyjemy dla oka zestaw. ; )
    Odcień włosów faktycznie świetny. ; >

    ReplyDelete
  33. Bardzo się cieszę, że Wam się podoba :))

    ReplyDelete
  34. "Mam nadzieję, że dokończenie Twojego zdania " A ten odcień rudości podoba mi się do tego stopnia, że prawie zdec.... ", brzmi...." że prawie zdecydowałam się przefarbować swoje włosy" :)hehe Kochana po raz kolejny jestem zachwycona Twoją rudością i w 100% stwierdzam, że absolutnie jets to kolor stworzony dla Ciebie :) Może pomyśl nad tym przy wiośnie, bo świetnie Ci on pasuje :) Mega klimatyczne zdjęcia, aż pozytywną energią zarażasz :) Cieplutko pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie kuś jeszcze bardziej ;)))) hehe <3

      Delete
  35. Wow świetnie uwielbiam Twoje sesje i stylizacje

    ReplyDelete
  36. Cudowne zdjęcia i stylizacja :)

    ReplyDelete
  37. Bardzo fajne są te spodnie, super kolor i wzór. Zdjęcia ♡♡♡

    ReplyDelete
  38. Jeny, jakbym zobaczyła węża, to bym uciekała gdzie pieprz rośnie :P a nie jeszcze mu zdjęcia robiła!
    Zdjęcia mają klimat!

    ReplyDelete
  39. Super klimat. Świetnie !!!

    ReplyDelete
  40. boże, wystarczy zmienić kolor włosów i cała tandetność ulatuje... nie wracaj do blondu!

    ReplyDelete
  41. Piękna jesteś, booski look *_*
    Obserwuję :))

    ReplyDelete
  42. Heh gdybym mogła wyglądać tak jak Ty. Pozdrawiam śliczny set

    ReplyDelete