About a Girl

Photos: Jey Wild SONY NEX-6

Denim jacket/ kurtka: She Inside
Tshirt/ koszulka: Reserved (Men)
Jeans/ spodnie: Stadivarius
Backpack/ plecak: New Look
Shoes/ buty: House

Witajcie po kilkudniowej przerwie :) Czas płynie błyskawicznie i aż ciężko mi uwierzyć, że już za chwilę będę mogła wskoczyć w moje ulubione letnie rzeczy. Kilka dni temu wybrałam się na małe zakupy, głównie w celu znalezienia kilku koszulek dla Jey'a, i tak wspaniale się złożyło, że znalazłam jedną na dziale męskim.. dla siebie :D  Serio, nie wiem jak to jest, ale wzory tsirtów dla facetów dużo bardziej mi się podobają - a koszulka z dzisiejszego zestawu przypomniała mi moją dawną miłość do Nirvany i Kurta :)) 

Dotarła do mnie też w końcu kurtka z She Inside. Teraz na stronie pojawiło się dużo wiosennych nowości :) Mam nadzieję, że pogoda dopisuje Wam tak jak mi!  Ściskam i zapraszam na nowego posta już wkrótce!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

53 comments:

  1. Chyba najbardziej zakochałam się w Twoich spodniach <3
    XX

    ReplyDelete
  2. Spodnie i buty genialne!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  3. Świetnie, świetnie - buty i spodnie są mega!

    ReplyDelete
  4. WOW! I love this jacket

    ReplyDelete
  5. oł łał, jaka fajna kurtałkaa :)

    ReplyDelete
  6. Chętnie siebie bym zobaczyła w takim zestawie! <3 cudnie :)

    ReplyDelete
  7. Super wygląda na wygodnie i całkiem ciepło :) a do tego pięknie :)

    ReplyDelete
  8. jak ja uwielbiam Twoje stylizacja<3

    ReplyDelete
  9. Świetny klima zdjęć :)

    ReplyDelete
  10. Oryginalna nie będę, kurtaszka skradła mi serce :) i buty super!

    ReplyDelete
  11. you look gorgeous!

    http://vladasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. haha kurtko-sweter wymiata <3 uwielbiam!

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajne spodnie! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetne kolory. Piękne zdjęcia

    ReplyDelete
  15. Oryginalna kurtka, ciekawe ma rękawy ;)

    ReplyDelete
  16. Rewelka, super pasuje ta kurtka z butami :)

    ReplyDelete
  17. Powiem szczerze ze nie w moim stylu, ale Ty prezentujesz sie rewelacyjnie, a cala stylizacja utrzymana jest w dobrym stylu, lubie Twoj gust i lubie ogladac Twoje stylizacje, moza sie na chwile oderwac od szarej rzeczywistosci ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Aleksandra

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Masz rewelacyjne wyczucie stylu. Z wielką przyjemnością Cie podziwiamy. Zapraszamy również do naszego sklepu w koszalinie. Oferujemy także sprzedaż wysyłkową.
    www.facebook.com/uniquekoszalin
    Kolekcje prosto z wybiegów mody od znanych włoskich projektantów m.in; MET in jeans, Baldinini, Amaranti, Takeshy Kurosawa
    Unique - MET in jeans: Chiara Ferragni, Kate Middelton, Kylie Minogue, Halle Berry

    ReplyDelete
  19. No tą kurtkę to kochana masz po prostu szałową! :) Zdecydowanie wyróżnia się na tle innych kurtek :) A poszarpane jeansy świetne, właśnie czegoś podobnego poszukuję dla siebie, Twoje są idealne :) Gorące pozdrowionka :)

    ReplyDelete
  20. Szalejesz :) ! Bardzo oryginalny look - uwielbiam Twoją twórczość!

    ReplyDelete
  21. Super cool pics!
    Very nice outfit
    <3
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/02/million-miles.html

    ReplyDelete
  22. Boze żeby ta koszulka była na mnie tez dobra =D

    ReplyDelete
  23. super kurtka !
    całość fajnie się komponuje

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  24. FANTASTYCZNE zdjęcia wyglądasz bosko :)

    ReplyDelete
  25. Jesteś boska
    http://indiesan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Świetne plakietki na kurtce :) Bardzo podobają mi się Twoje butki

    ReplyDelete
  27. Świetna kurtka, bardzo oryginalna :). Też czasami lubię przywdziać męski t-shirt z zespołem, fajne są :D.

    ReplyDelete
  28. Świetne połączenie :)
    Poza tym masz super paznokcie!

    ReplyDelete
  29. Fajnie tak bez zimy :) u Ciebie to już w ogóle wiosna. Super kurtka i buty.

    ReplyDelete
  30. jak zawsze wyglądasz cudownie ♥♥

    ReplyDelete
  31. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się ta kurtka i buty.

    ReplyDelete
  32. kurtka miażdży! świetny styl :)

    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. I love the lip stick :)
    thank you so much for your comments. I would love you to participate in a fantastic giveaway I´ve posted on my blog :)

    ReplyDelete
  34. Zestaw perfekcyjny, piekny, przykuwający uwagę a zarazem wygodny.

    ReplyDelete
  35. prosto i efektownie, to co lubię :)

    ReplyDelete
  36. Świetnie wyglądasz i ten zestaw też jest super! :D

    ReplyDelete
  37. Jestem zakochana w Twoim stylu :) <3<3<3

    ReplyDelete
  38. Rewelacyjnie wyglądasz, zestaw świetny, a zdjęcia boskie! :) pozdrawiam !:)

    ReplyDelete
  39. Dziękuję dziękuję dziękuję :)

    ReplyDelete
  40. Zdjęcia jak z kampanii reklamowej uwielbiam tu zaglądać :)

    ReplyDelete
  41. Piękny outfit :) Perfekcyjny blog, Obserwuje ;)
    http://manequinss.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Chcę taką kurtkę łączącą jeans z dzianiny swetrową, ale w wersji w kotwice. Jak coś takiego zdobyć?

    ReplyDelete