Color Theory: Navy Blue

Photos: Jey Wild SONY A99

Coat/ płaszcz: She Inside
Tshirt/ bluzka: Motel Rocks
Skinny Jeans: New Look
Slave/ futerał na tablet: Snupped
Sunglasses/ okulary: GiantVintage
Sneaksers/ aiddasy: Adidas ZX500

 Jak świetnie jest biegać po mieście nie patrząc pod nogi i czuć lekkość każdego kroku.. Tak właśnie jest, gdy zamiast wysokich szpilek zakładam adidasy :) Dzisiaj ponownie zestaw przełamany sportowym akcentem i odrobiną elegancji. Oversizeową bluzkę moro znalazłam na stronie Motelrocks.com, a jasne pięknie przylegające jeansy w nowej kolekcji New Look Denim. Pytaliście już kilka razy na Facebook'u skąd mam kopertówkę, więc już Wam zdradzam :) Znalazłam stronę: snupped.com, na której można zaprojektować dowolny wzór, czy wgrać swoje ulubione zdjęcie, które zostanie wydrukowane na futerale na tablet/ laptopa. Ja wybrałam jedną z moich ulubionych okładek Vogue'a z Madonną, ale na stronie znajdziecie masę propozycji i gotowych wzorów do wyboru :) Fajnie? Dla mnie super! Dajcie znać, czy Wam się podoba, ściskam!   
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

58 comments:

  1. Replies
    1. Ale mi się podoba taki mix;) Super pomysł i realizacja!

      Delete
  2. uwielbiam twoje nogi! buty są przecudowne <3

    ReplyDelete
  3. Ale masz mega nogi *.*
    zazdroszcze ;d
    http://warrior-14.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ale super ta kopertówka <3

    ReplyDelete
  5. Świetne stylizacje :) Piękne włosy i piękna Ty :)

    ReplyDelete
  6. Jejku Świetnie ! Cudownie ! Pomysł z kopertówką najlepszy ! :)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Zaje...ste buty, zdjęcia kosmos :) Cud miód :)

    ReplyDelete
  8. Podoba mi się :) Moro w szczególności.

    ReplyDelete
  9. Świetna, prosta stylizacja :)
    Prosta a robi wrażenie ;)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Bardzo mi się podobają te buty ✌
    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Meri Kochanie Nasze pięknie wyglądasz a stylizacja pełna profeska <3 buziaki :****

    ReplyDelete
  12. Twoje ostatnie stylizacje z adidasami są takie idealne że sama mam chęc kupić jakieś sportowe buty =)

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam takie połączenia

    ReplyDelete
  14. przepiękna, czerwień na ustach mega Ci pasuje <3
    ps. tak bardzo bardzo bardzo kocham wasz aparat, chyba go ukradnę!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tym razem to Sony A99, którym pstryka Maciej z Wro Street Fashion :)
      Ale nasz Nex-6 też jest super <3

      Delete
  15. Cudownie się tu zagląda :)

    ReplyDelete
  16. Pięknie Meri :) a futerał z vogue rewelacyjny!!!
    Masz świetny styl!

    Pozdrawiam
    Aleksandra
    www.inspireyourlifenow.blogspot.de

    ReplyDelete
  17. Świetne zdjęcia, wyglądasz magicznie.

    ReplyDelete
  18. Mega klimat. Buty fantastyczne :)

    ReplyDelete
  19. sportowo, ale dziewczęco i elegancko jednocześnie - lubię taki mix!

    ReplyDelete
  20. Make-up i fryzura bomba! A kopertowki nadal zazdroszcze ;)

    ReplyDelete
  21. Buty Mega, świetny pomysł z tą torebki.

    ReplyDelete
  22. makijaż znakomity, podoba mi się również wzór koszulki, myślałam, że to sweter z mango, z tego co pamiętam mieli w poprzedniej kolekcji sweter w podobny wzór i barwach

    ReplyDelete
  23. Wow! Cudowna! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. wow, jestem pod wrazeniem :D

    ReplyDelete
  25. Idealny zestaw, baaaardzo na tak!!!

    ReplyDelete
  26. Genialny look!

    Pozdrawiam M.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Super cool
    very nice outfit
    :)
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/03/golden-thursday.html

    ReplyDelete
  28. Masz niesamowite buty!! <3

    ReplyDelete
  29. Super, fantastyczne połączenie :)

    ReplyDelete
  30. Love this look!
    http://www.styleandbeautyforless.co.uk/

    ReplyDelete
  31. Bardzo ciekawa stylizacja. Kolorystycznie wygląda świetnie ;)

    ReplyDelete
  32. Ależ Ty kochana masz cudowne zdjęcia :) Nie wiem czy to bardziej kwestia modelki, aparatu czy fotografa ale z pewnością Twoja uroda i stylizacje tylko dodatkowo zyskują :) Cudownie!

    ReplyDelete
  33. Mam nadzieje że trend na sportowe buty będzie coraz popularniejszy bo wygląda to fajnie i do tego wygodnie

    ReplyDelete
  34. REWELACJA! :) Czuć w tym styl i smak. Zajrzyj na wylistuj.pl jeśli szukasz inspiracji. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  35. Zakochałam się w Twoich włosach :)

    ReplyDelete
  36. Bardzo podoba mi się taki styl. Super fotki

    ReplyDelete
  37. a ja zachwycilam sie make up'em :)

    ReplyDelete
  38. SUPER LOVE THE OUTFIT :)
    anyway, would you like to follow each other?

    SOMETHING REAL SERIOUS
    SOMETHING REAL SERIOUS PAGE

    ReplyDelete
  39. Cudnie, jestem zachwycona tym lookiem :)

    ReplyDelete
  40. świetna stylizacja:) idealna

    ReplyDelete
  41. Navy blue to mój ulubiony kolor, pięknie :)

    ReplyDelete
  42. Przepiękne zdjęcia! Świetne stylizacje, jestem zachwycona Twoim blogiem! :) Życzę powodzenia!
    irresistible-dreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Piękne masz te butki i super zgrywania się z tym zestawem

    ReplyDelete
  44. świetne buty ! takich szukam !

    ReplyDelete
  45. Ciekawa stylizacja ! Elegancja przełamana sportowymi butami :)

    ReplyDelete