Take Me Somewhere Nice

Photos: Jey Wild SONY NEX-6

Jacket/ ramoneska: New Look
Dress/ sukienka: Mohito
Bag/ torebka: ALDO
Watch/ zegarek: Parfois
Shoes/ buty: Mosquito

Witajcie! Wracam po krótkiej przerwie i weekendzie spędzonym w pięknym Trójmieście :) W następnym poście opowiem Wam więcej o tym, co się działo w Klif Gdynia, a dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka nowości. Zacznę od dołu, czyli od ślicznych adidasów na lekkiej koturnie ze strony mosquito.pl, które wiosną będą świetnym rozwiązaniem zarówno do eleganckich jak i bardziej sportowych zestawów. Nową perełką w mojej szafie jest torebka z ALDO, w idealnej kolorystyce na rozpoczynający się sezon :) Sukienkę w pięknym przecieranym granatowym kolorze znalazłam w Mohito. Wiem, że na Facebook'u bardzo spodobał się Wam mój kubek, który nabyłam zupełnie przypadkiem w sklepie.. New Look
Ściskam i zapraszam na nowy wpis już wkrótce!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

58 comments:

  1. boskie adidasy!!!!!

    ReplyDelete
  2. Fantastyczny look. Pięknie wyglądasz

    ReplyDelete
  3. Piękna Sukienka !

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. świetna stylizacje, wpada w oko :)
    Klif Gdynia ♥ aż mi się przypomniał wakacyjny tydzień w Gdyni :)

    ReplyDelete
  5. sukienka wygląda bardzo ciekawie :)

    ReplyDelete
  6. Zazdroszczę wyjazdu, piękne widoki :)

    ReplyDelete
  7. Rzeczywiscie swietny kubek :)
    Pieknie wygladasz!

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam Sopot!!! Świetny zestaw torebka i buty genialne !!!

    ReplyDelete
  9. Jak świetnie wyglądasz jedna z lepszych stylizacji jakie ostatnio widziałam

    ReplyDelete
  10. Cudownie. Jestem zachwycona piękny kapelusz

    ReplyDelete
  11. Torebkę bym brała chyba najbardziej.

    ReplyDelete
  12. super wyglądasz :) ciekawa jestem co to się działo w moim mieście :)

    ReplyDelete
  13. cudowne zdjęcia i świetny zestaw <3

    ReplyDelete
  14. Świetne fotki! Bardzo podoba mi się torebka

    ReplyDelete
  15. Oooo tak, bucisze szałowe! :) I ten zestaw... taki trochę marynarski styl, od razu na myśl przywodzi dłuuugie gorące wakacyjne wieczory mmmm.... :) Gorąco Cię pozdrawiam kochana :)

    ReplyDelete
  16. Świetna sukienka, masz boskie nogi :)

    ReplyDelete
  17. Kolejna cudowna stylizacja i piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  18. Przesliczna torebka <3

    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. wow cudo!
    i jaki swietny kubek :P

    ReplyDelete
  20. adidasy musze mieć, ale zastanawiam się miedzy białymi i czarnymi, ale nie ma mojego rozmiaru :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też miałam ten dylemat ;) A rozmiarówka pewnie będzie uzupełniona.

      Delete
  21. chcialabym byc kiedys na takim poziomie blogowania jak Ty ;)

    ReplyDelete
  22. Twoja uroda + jakość zdjęć + cudowne stylizacje = coś genialnego

    ReplyDelete
  23. Bardzo lubię takie zestawienia kolorów a buty Mega !!!

    ReplyDelete
  24. Torebka jest świetna! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Podoba mi się :) Ślicznie wyglądasz.

    ReplyDelete
  26. Piękne zdjęcia :) Super look

    ReplyDelete
  27. Sukienka bardzo mi się podoba, ale nie za bardzo rozumiem fenomenu tych dziwacznych butów. Ale kto co lubi :)

    ReplyDelete
  28. Świetne zdjęcia i figura, zazdroszczę ! :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  29. Zestaw ciekawy, ale jak dla mnie jeszcze trochę zimno na takie jak dla mnie.

    ReplyDelete
  30. Mega świetna stylizacja ! Dodatki są super ! Buty i torebka <3

    ReplyDelete
  31. świetna sukienka i torebka <3

    ReplyDelete
  32. wow! gorgeous! www.stylesurani.com

    ReplyDelete
  33. ogladałam dzisiaj twoje stare stylizacje i moim zdaniem wygladasz fajniej w rudych wlosach więc czekam na nowe zdjecia w rudych ;)

    ReplyDelete
  34. uwielbiam to molo, piękne zdjęcia ;)

    :*

    ReplyDelete
  35. Cudna stylizacja taka wiosenna :) Miejmy nadzieje że pogoda wróci niebawem :)

    ReplyDelete
  36. piekny look ,torebka i buty cudowne <3
    http://zielonoma.blogspot.it/

    ReplyDelete
  37. Świetny look. Torebka najbardziej przypadła mi do gustu ;)

    ReplyDelete
  38. Beautiful pictures ^^

    ReplyDelete
  39. Jak zawsze piękna i zjawiskowa w świetne wiosennych promyków;)

    ReplyDelete
  40. Jak zwykle Twoje zdjecia mnie zachwycaja! No i stylizacja, strzal w dziesiatke idealnie doposowana do klimatu.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Super te trampki, szkoda że na stronie już nie ma rozmiarów ;//

    ReplyDelete
  42. Zazdroszczę Ci tej torebki. Jest piękna :)

    Jak interesuje Cię, co można sobie uszyć do ubrania, zapraszam
    http://paulijaszyje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Kocham Sopot uważam że to miasto jest cudne. Super outfit :) Będzie jeszcze jakaś stylizacja z Trójmiasta ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety byłam tam nie całe dwa dni, więc nie zdążyłam zrobić nic więcej.. Może następnym razem ;)

      Delete
  44. Hi dear!! I really enjoy your blog, its SO COOL!!
    Your style is so perfect :)
    Come to see my new post: HANDS IN THE AIR
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  45. wygladasz rewelacyjnie,swietna stylizacja i te Twoje nogi aż do nieba <3

    ReplyDelete
  46. O widzę, że lepsza Wam się trafiła pogoda niż mi tydzień wcześniej :-) Świetnie wyglądasz!

    ReplyDelete