Be Sporty. Be Foxy.

Photos: Jey Wild SONY NEX-6

I'M WEARING:
Jumper/ bluza: Adidas Originals
Black Top: Stradivarius
Skirt/ spódniczka: Stradivarius
Backpack/ plecak: New Look
Sheer Peak Hat/ daszek: Front Row Shop
MAKE UP:
Eye shadow/ cienie: GOSH Smokey Eyes
Soczewki kolorowe: Optykrozmus.pl
Lips/ usta: Manhattan 33N

Adidasomania trwa w najlepsze! Kilka dni temu do mojej kolekcji dołączyły wymarzone wysokie Glc W, które znalazłam na stronie www.hoodboyz.de. Kocham w nich wszystko - wygląd, wygodę i to, że pasują mi do tak wielu rzeczy! W zestawie również bluza Adidas Originals i nowy plecak z New Look, który świetnie komponuje się zarówno z klasycznymi, jak i tymi bardziej sportowymi zestawami. Jak widzicie na zdjęciach, znowu mam fazę na rudy.. Mam nadzieję, że Wam się podoba ? :)) Dajcie znać! 

Zapraszam również na kilka nowych aukcji allegro.


FACEBOOK / INSTAGRAM / ALLEGRO
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 comments:

  1. Ładny kolor bluzy i buty są świetne!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  2. Znowu jakoś nie moje gusta :c
    No nic ;) I tak Cię Uwielbiam ! :) Bluza mi się strasznie podoba ;)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. buty do mnie nie przemawiają ale co z tego skoro całość zachwyca jak zwykle <3

    ReplyDelete
  4. ojejś, jaka cudowna!
    takich bluz z adidasa mam 7, przypominają mi stare czasy,uwielbiam!

    ReplyDelete
  5. Świetne adasie! Bardzo przypominają mi jordany V :)

    ReplyDelete
  6. GENIALNIE sexy rudzielcu !!!!! <3 <3 <3

    ReplyDelete
  7. as always,looking amazing!!

    http://vladasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Plecak jest boski , a ty masz idealne nogi ;)

    ReplyDelete
  9. masz swietny styl! uwielbiam<3

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Super! Babeczka z powerem z Ciebie!
    fajnie!

    ReplyDelete
  11. Buty rewelacja uwielbiam takie :)

    ReplyDelete
  12. I love your combinations!
    www.turnitinsideout.be

    ReplyDelete
  13. Jestem zachwycona tą bluzą :) Spódniczka jak dla mnie trochę za krótka !!

    ReplyDelete
  14. W rudych wyglądasz jak Scarlett Johanson! (Był jakiś film, w którym też była ruda)

    ReplyDelete
  15. Super cool pics
    Very great outfit and nice photos
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/04/waiting.html

    ReplyDelete
  16. I found this on lookbook <3 Gret look

    ReplyDelete
  17. Świetny sportowy styl :)

    ReplyDelete
  18. o nowy kolor wlosow , chociaz dawno mnie tu nie bylo :)

    ReplyDelete