Black & Grey

Photos: Jey Wild SONY NEX-6

Cardigan/ sweter: Mosquito
Top/ koszulka: Adidas Originals
Shorts/ spodenki: Zara
Backpack/ plecak: New Look
Sunnies/ okulary: Giant Vintage
Necklace/ naszyjnik: Zara
Sneakers/ adidasy: Adidas Originals

Witajcie :) Dzisiaj prosty i wygodny zestaw, a w nim moje nowe Adidasy ZX, które uwielbiam oraz śliczny mały skórzany plecak z New Look, z którym pewnie nie rozstanę się przez całe lato <3 W chłodniejsze dni zamiast ramoneski wybieram miły lekki cardigan ze strony Mosquito.plKilka dni temu dotarły do mnie również okulary ze sklepu Giant Vintage, gdzie znajdziecie na prawdę masę różnych oprawek, idealnych na nadchodzące lato :) Ja wybrałam lustrzane w dwóch kolorach - pomarańczowym i niebieskim. Mam nadzieję, że Wam się podoba :) 

Zapraszam również na kilka nowych aukcji allegro. A na nowego posta zapraszam już wkrótce! 



 FACEBOOK / INSTAGRAM / ALLEGRO

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

36 comments:

  1. Świetne Adidasy, ale chyba wolałabym z bardziej wyciętą stopką :)

    ReplyDelete
  2. lubię Cię w takim wydaniu! :) śliczna jak zawsze.

    ReplyDelete
  3. Wow! Kochana wyglądasz perfekcyjnie!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  4. Super zdjęcia prawdziwy wakacyjny klimat :)

    ReplyDelete
  5. Rewelacyjnie wyglądsz! :) ...a zdjęcia, jak zawsze piękne! :) pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  6. Jakbym miała takie nogi to bym nosiła tylko i wyłącznie adidasy :D A tak to musze się "podwyższać" niewygodnymi szpilkami

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proszę Cię! Wyglądasz bosko w adidasach :)) <3

      Delete
  7. Świetne ostatnie zdjęcie :) bardzo mi się podobasz

    ReplyDelete
  8. This looks great! Lovely sneakers!
    www.turnitinsideout.be

    ReplyDelete
  9. piekny zestaw :) plecaki stają sie fajnym dodatkiem, a nie kojarzą sie tylko z chodzeniem do szkoły ;) śliczna :)

    ReplyDelete
  10. Jejku Cudownie !

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ale super stylyzacja! Wlasnie szukam nowe sportowe buty, bo chetnie podrozowuje, a w szpilkach lepiej nie zwiedzac Rzymu ;) moze kupie sobie te Adidas originals!

    Zapraszam: http://allaroundtheworldandbeyond.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Fajne też, ale chyba błękitne są najładniejsze : )

    ReplyDelete
  13. Adasie są mega. Zakupiłam i jestem bardzo zadowolona ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja się ze swoimi prawie nie rozstaję :-)

      Delete
  14. Nie dosc, ze masz piekne nogi to jeszcze dorwalas buty na ktore poluje ;p

    ReplyDelete
  15. Cudnie wyglądasz, uwielbiam Twoją pozytywną energię

    ReplyDelete
  16. Super fotki, prezentujesz się rewelacyjnie. Naszyjnik przyniósł nostalgię, troszkę podobny kupiłam wiele lat temu na wakacjach nad morzem... ale przepadł przy podczas przeprowadzki. Szałowe adidasy :)

    ReplyDelete
  17. meeega, ale nogi przebija wszystko!

    ReplyDelete
  18. Jesteś taka piękna, że we wszystkim Ci ładnie a do tego cudne fotki !!!

    ReplyDelete
  19. CUDOWNIE NA SPORTOWO KOCHANA!

    pozdrawiam:* i życzę wspaniałej majówki
    Ola

    ReplyDelete
  20. Buty są naprawdę cudne! :) Też bym chciała takie. A okulary z GiantVintage są cudowne, mam chyba 8 par i się z nimi nie rozstaję! :)

    ReplyDelete
  21. Nice look Meri love your backpack ~<3

    ReplyDelete
  22. I love how you dressed up those shoes! And those sunglasses are perfect :)
    xo TJ

    http://www.hislittlelady.com

    ReplyDelete