City Girl

Photos: Jey Wild SONY NEX-6
I'M WEARING:
Jacket/ ramoneska: New Look
Dress/ sukienka: sukienkowo.com
Tshirt/ bluzka: She Inside
Bag/ torebka: Mohito
Bracelet/ bransoletka: Mohito
Shoes/ buty: ALDO
MAKE UP:
Eye shadow/ cienie: GOSH Smokey Eyes
Soczewki turkusowe: Optykrozmus.pl
Lips/ usta: Inglot

Pamiętacie moją ukochaną princessę? Obiecałam Wam stylizację w bardziej rockowym klimacie, ale jak widzicie wyszło ponownie dziewczęco :) Nie zniechęca mnie to jednak do ponownej próby zrobienia z nią zestawu w zupełnie innym klimacie. Dla przypomnienia pierwszy look możecie zobaczyć TUTAJ, natomiast sukienkę znajdziecie na stronie sukienkowo.com.  A w dzisiejszym zestawie top ze strony sheinsiede.com, ramoneska New Look i nowa torebka  Mohito. Moje zeberkowe szpilki z Aldo znacie już na pewno z wielu innych stylizacji :) Mam nadzieję, że Wam się podoba i standardowo zapraszam już wkrótce na nowego posta - tym razem na sportowo! 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

57 comments:

  1. o mmmmatko , co za blgerkA!:d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powalająco wyglądasz! Stylizacja pierwsza klasa, ta sukienka, ramoneska, buty.... Super;)

      Delete
  2. Lubię te Twoje szpilki w zebrę :)

    ReplyDelete
  3. Świetnie ! Wykorzystam ten pomysł :)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. wow wyglądasz wspaniale !!!! genialna stylizacja <3 oddawaj tiulówkę ;)

    ReplyDelete
  5. Połączenie tej tiulówki z tymi butkami i ramoneską wyszło genialnie, kobieco i z charakterem :)

    ReplyDelete
  6. spódniczka jest urocza, jak dla mnie podbiła całą stylizację :)

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam tiulówki, piękna stylizacja!

    ReplyDelete
  8. Sukienka jest fantastyczna !

    ReplyDelete
  9. Spódnica <3<3<3

    ReplyDelete
  10. rewelacyjna gra kolorów!!!!! Świetny zestaw a spódnica - boska!

    ReplyDelete
  11. jejka jejka cudowna <3
    i te nogi!

    ReplyDelete
  12. Masz cudne nogi, w takiej tiulowej spódnicy wyglądasz perfekcyjnie !!!

    ReplyDelete
  13. piękna jest ta sukienka :) nie do końca wyszło bardzo dziewczęco, widać lekki pazur mimo wszystko :D

    ReplyDelete
  14. generalnie to zawsze mi ię u Ciebie podoba ,ale ten zestaw robi megaaaa wrażenie !!!
    pewnie dlatego mi się tak podoba bo choruję na tiulówkę :D

    ReplyDelete
  15. cudowna uroda i genialna stylizacja, muszę Cię obserwować!

    ReplyDelete
  16. Naprawdę bardzo udana stylizacja :) świetny kolor tej sukienki

    ReplyDelete
  17. bajecznie i romantycznie a jednocześnie oryginalnie - super!:)

    ReplyDelete
  18. Jak bajecznie wyglądasz :) niczym księżniczka ;)
    co za nogi :)

    ReplyDelete
  19. Spódnica jest fenomenalna! Rockowe połączenie zdecydowanie do mnie przemawia!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  20. już właśnie szukam dla siebie tej tiulówki :D nie możesz tak robić, bo przez takie osoby jak Ty to ciągle uświadamiam sobie, że czegoś mi brakuje jeszcze w szafie i ciągle mój portfel na tym cierpi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana, ja też nie mam lekko :P

      Delete
  21. Fajnie tu, będę częściej wpadać! :)
    Poklikałabyś w linki od ubrań z najnowszego posta?
    + obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com
    :)

    ReplyDelete
  22. Super wyglądasz bardzo ładnie pasuje ten zestaw do Twojej zgrabnej sylwetki ♡

    ReplyDelete
  23. Super torebka <3

    ReplyDelete
  24. Bardzo kobieca stylizacja :) Super sukienka !

    ReplyDelete
  25. Genialnie wyglądasz ! :)

    ReplyDelete
  26. Współczesna księzniczka!! <3

    ReplyDelete
  27. Jeju, jakie piękne zdjęcia i ta sukienka *u* ♥.
    ania-ania3.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. fantastyczna spódnica:)

    ReplyDelete
  29. Cudnie!!! <333

    http://thiefclothes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Świetne czarno białe dodatki :) Całość ekstra :)

    ReplyDelete
  31. Jak zawsze piękne fotografie i stylizacja! :)

    ReplyDelete
  32. That skirt is simply adorable! Love it, especially the color!

    http://jeansandroses.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Niestety nie każdy ma tak piękne nogi, na Tobie wszystko wygląda olśniewająco

    ReplyDelete
  34. I'm in love with this look


    visit mine,
    Miss Aa

    ReplyDelete
  35. Amazing Look! I love the Black Biker contrast with princess skirt, I did something similar a while ago ^^

    Visit my blog: Tu Nuevo Look
    Follow me Facebook Tunuevolook

    ReplyDelete
  36. To chyba Twoje ulubione buty? Dość często pojawiają się w stylizacjach, ale faktycznie są bardzo ładne :)

    ReplyDelete
  37. I'm in love with that skirt!
    www.turnitinsideout.be

    ReplyDelete
  38. jaka piekna stylizacja i Ty jaka sliczna <3 dodaje do obserwowanych oczywiście :*

    ReplyDelete
  39. Βoze! Co za nogi! Wow!
    wygladasz fantastycznie!♡

    ReplyDelete
  40. Niesamowita :) Nooooogi boskie.

    ReplyDelete
  41. this has to be one of my favorite looks I have ever seen. . . LOVE IT!!

    www.lifeisjustrosie.com

    ReplyDelete
  42. piękna sukienka:) jak księżniczka:)
    zapraszam w wolnej chwili do mnie a ja z przyjemnością obserwuję:)
    www.thisisastylishworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Uwielbiam Cie w tego typu stylizacjach, wygladasz zabojczo :) Ta princesska jest fantastyczna <3
    Pozdrawiam,
    Aleksandra
    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. fajna kompozycja :3
    http://malgosiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. uwielbiam Twoj styl i kocham Wroclaw ;) Dla mnie idealnie.

    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete