Color Theory: Red

Photos: Jey Wild SONY NEX-6

Shirt/ koszulka: Persunmall
Pants/ spodnie: New Look
Bag/ torebka: Mohito
Jacket/ kurtka: New Look
Bangle/ bransoletka: Polanka
Sunnies/ okulary: Giant Vintage
Shoes/ buty: New Look

Kilka lat temu omijałam biel szerokim łukiem. Białe szpilki, biała torebka? Nigdy w życiu! Biel tolerowałam jedynie pod postacią t-shirtów i adidasów. Tymczasem do mojej garderoby trafiają kolejne białe dodatki :) Mogę wręcz powiedzieć, że obok błękitu to mój ulubiony kolor w tym sezonie! W dzisiejszym zestawie nowa torebka Mohito, idealna na wiosnę i lato, oraz klasyczne białe buty z New Look. Jak wiecie w letnim sezonie lubię kolory, lubię printy, więc bez wahania zamówiłam koszulkę z dzisiejszego zestawu ze strony persunmall.com. Nie miałam wcześniej okazji pokazać wam świetnej przejściowej kurtki, która jest lekka i fantastyczna do noszenia na co dzień.

Mam nadzieję, że Wam się podoba :) Nowy post już wkrótce!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

47 comments:

  1. Twoje sety i zdjęcia zawsze powalają!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rewelacyjnie wyglądasz, świetne buty, spodnie, bluzka i kurtka...

      Delete
  2. WOW! genialnie, jak zawsze!!! :D

    ReplyDelete
  3. Świetne połączenie kolorów no i te buty !!!

    ReplyDelete
  4. nietypowo, ale jak zwykle mega ładnie. bez kurtki zdecydowanie lepiej ;) cudna bluzeczka!

    ReplyDelete
  5. Pięknie wyglądasz, masz śliczną stylówe i fotki

    ReplyDelete
  6. Ta bluzka jest śliczna : )) Pięknie jak zwykle!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. śliczna bluzeczki i ... nogi do samiutkiego nieba:)

    ReplyDelete
  8. bluska boska

    zaprasza, do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Genialnie wygladasz w tej bluzce! :)

    ReplyDelete
  10. Intrygująca ta bluzka :)

    ReplyDelete
  11. Ślicznie ! :)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Wow świetne okulary !!! Bardzo fajny secik

    ReplyDelete
  13. wyglądasz fenomenalnie !!! uwielbiamy na Ciebie patrzeć <3

    ReplyDelete
  14. ostatnie zdjęcie - MEGA
    wyglądasz po prostu rewelacyjnie
    podoba mi się koszulka mimo, że wzór z oczkiem nie należy do hitów, które sama dodam do mojej szafy

    ReplyDelete
  15. Jak zawsze zachwycasz. Wyglądasz przeuroczo i dziewczęco.
    Strasznie podoba mi się takie połączenie <3
    IDEAŁ!

    BUZIAKI BB :*

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia. Bluzeczka rewelacja :) bardzo mi się podoba

    ReplyDelete
  17. Piękne zdjęcia. Bluzeczka rewelacja :) bardzo mi się podoba

    ReplyDelete
  18. Mi biały chyba zawsze kojarzył się z kiczem i tandetą, białe kozaczki ze szpicem wygrywały wszystko heheh a teraz proszę... szpice znów wracają, trochę unowocześnione i bardziej stylowe, aż nie spodziewałabym się, że sama zacznę je nosić :) hehe Twoje szpileczki są boskie <3 jak zwykle rozwalasz system, wyglądasz zachwycająco :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też miałam zawsze takie skojarzenia.. :)

      Delete
  19. dziś oglądałąm tą torebkę i chyba się skuszę- jest super :)
    a w lustrzankach jestem zakochana :)
    btw powinnaś otrzymać tytuł najpiękniejszych nóg w blogosferze :D

    ReplyDelete
  20. aaa! uwielbiam Twojego bloga!

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Przepięknie wyglądasz, tak światowo :D

    ReplyDelete
  22. Swietny masz styl!

    www.verasawicki.com

    ReplyDelete
  23. Piękne zestawienie, super skomponowane kolorki

    ReplyDelete
  24. CUDO KOCHANA
    ♥ ♥ ♥
    całusy z Gdyni:*
    Ola

    ReplyDelete
  25. Przepięknie wyglądasz Mari :) Rewelacyjna bluzeczka, ma bardzo ciekawy print i śliczne kolorki :) Zdecydowanie zdominowała ten zestaw na plus :) Zdjęcia jak zawsze genialne :) Buziaki :*

    ReplyDelete
  26. Piekna <3 oczy sa najlepsze :)

    ReplyDelete
  27. Świetne są te Twoje stylizacje !! ;)

    ReplyDelete
  28. Czysta rozkosz patrzeć na Ciebie !!! Świetnie Ci w tych okularach

    ReplyDelete
  29. Koszula wprost rewelacyjna, robi tutaj jak dla mnie całą stylizacje :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    ReplyDelete
  30. no wyglądasz rewelacyjnie, bluzeczka jest świetna:)

    ReplyDelete
  31. I love your style sooooo much ! ♥
    Just go on ;-)

    http://electricblooming.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  32. Hi Meri!!! Very good choices and this shirt is very amazing!!!! Kisses and happy weekend,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    ReplyDelete
  33. Jesteś cudowna uwielbiam Twoje stylizacje :)

    ReplyDelete
  34. Okulary świetne :)

    A ja zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ale jeżeli Ci się spodoba możesz zaobserwować, to zawsze motywuje :)

    ReplyDelete
  35. http://voguebypinkglasses.blog.pl/

    ReplyDelete
  36. Super cool oufit
    very nice pics
    Great Blog and work
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/04/brasilia-diary.html

    ReplyDelete
  37. uwielbiam biel :) świetnie to wszystko połączyłaś no i ta fantastyczna bluzka ;D

    ReplyDelete