Denim & White

Photos: Jey Wild SONY NEX-6

White top/ bluzka: Front Row Shop
Shorts/ spodenki: Zara
Bag/ torebka: Aldo
Sunnies/ okulary: Giant Vintage
Bracelet/ bransoleta: House Of Mima
Shoes/ buty: New Look

Witajcie! Dzisiaj kolejne nowości w bieli: siateczkowa bluzka z jednego z moich ulubionych sklepów online www.frontrowshop.com, oraz super wygodne białe buty z New Look, idealne na wiosnę :) Torebkę z Aldo pokazywałam Wam już jakiś czas temu, i jest to obecnie mój numer 1 jeśli chodzi o torebki w mojej garderobie. W dodatkach - minimalizm. Jedna bransoletka od House Of Mima w zupełności mi wystarcza. Mam nadzieję, że ten zestaw, mimo że dość zwyczajny, przypadnie Wam do gustu, a ja jak zwykle zapraszam na nowe aukcje allegro i na następny wpis - już wkrótce :) Miłego weekendowania !!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

41 comments:

  1. perfekcyjnie, wszystko tutaj idealnie ze sobą gra, nawet mimo faktu, iż tego rodzaju obuwie nie jest w moim guście, to w takiej odsłonie nawet mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. Genialnie. Tak jak poprzedniczka, nie przepadam za takimi butami, a szczególnie białymi, ale w tym zestawie spisują się na medal! Boska torebka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  3. I love your blog. Very stylish and cute! Loving that look as well.

    Ryli :)
    PearlofmyEye.com <--- GIVEAWAY on NOW!

    ReplyDelete
  4. Cudnie, fantastyczny zestaw !!!

    ReplyDelete
  5. aaa , jak z ulic londynu :D

    ReplyDelete
  6. Super te buty !!!!

    ReplyDelete
  7. Pretty outfit!!

    www.verasawicki.com

    ReplyDelete
  8. Bluzkę masz cudowna, jesteś taka śliczna ! Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia ;*

    ReplyDelete
  9. Szorty i torebka świetne! :)

    ReplyDelete
  10. mega wakacyjnie! aż chce się lata ;) cudowna!

    ReplyDelete
  11. I want the bag! Beautiful! :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. super wygląda ta siateczkowa bluzka:)

    http://roxandfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Bluzka i buty są genialne :)

    ReplyDelete
  14. as always,looking amazing! Love the combination !

    http://vladasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. ohh te buty mi się baaaardzo nie podobają ale reszta ekstra!

    ReplyDelete
  16. Ale masz piękne nogi :) świetne zdjęcia

    ReplyDelete
  17. Cudownie ! :)
    Wymienię tylko buty na zwykłe trampeczki i idealnie będzie ! :)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ślicznie! Zdjęcia świetne! Ja jedynie zmieniłabym buty, nie jestem ich faworytką ;-)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  19. Ale genialnie! Te buty mnie zachwycają <3

    ReplyDelete
  20. Love this white top,great look ~ ^^ ~

    ReplyDelete
  21. Świetnie wyglądasz jestem mega zachwycona tą stylizacją i Tobą

    ReplyDelete
  22. Przepiękna torebka Meri <3 Jak zawsze wyglądasz fantastycznie!

    ReplyDelete
  23. Oglądałam te buty w sklepie, ale nie do końca byłam przekonana, teraz widząc je na Tobie już wiem, że jednak mi się podobają :)

    ReplyDelete
  24. wiesz ze pokazywanie tych dlugich nog powinno byc zabrionione :P:P:P jak zwykle originalnie i stylwoo :)

    ReplyDelete
  25. niby prosty zestaw, a jednak ma takiego pazura w sobie :)

    ReplyDelete
  26. prowadzisz jeden z lepszych blogów modowych, szkoda że dopiero teraz tu trafiłam :) Oczywiście obserwuję :*

    ReplyDelete
  27. PETARDA! JAK ZAWSZE

    pozdrawiam:*
    Ola

    ReplyDelete
  28. Świetne posty można u Ciebie znaleźć zdecydowanie warto tu zaglądać

    ReplyDelete
  29. torebka cudo :D

    ReplyDelete
  30. Jak zwykle we wszytkim wygladasz swietnie!!!
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. ten zestaw - może poza butami - kojarzy mi się z letnim spacerem po molo :) to chyba skojarzenia wywołane przez siateczkę i marynarskie paski:) bosko !

    ReplyDelete
  32. torebka dla mnie tez jest numerem 1 jest boska :)

    ReplyDelete