Search

Take Me Somewhere Nice #3

Posted on Tuesday 21 July 2015
Photos: Jey Wild | Postproduction: Meri Wild

Top & skirt | strój: Mohito
Necklace| naszyjnik: Orska
Sunnies | okularyZero Uv
Shoes | buty: Adidas Originals

Dzisiaj już ostatnia sesja z Paryża, którą zrobiliśmy w dzielnicy La Defense. Jest to pierwsze miejsce jakie mam ochotę odwiedzić jak tylko znajdę się w tym ogromnym mieście! W zestawie prosty czarny komplet Mohito z delikatnej siateczki, który nabrał lekko sportowego charakteru w zestawieniu z moimi ulubionymi Superstarami, oraz biżuteria od projektantki Anny Orskiej, o której opowiadałam Wam w jednym z ostatnich postów. Seria Extreme Sport jest zdecydowanie moją ulubioną i to właśnie ją możecie zobaczyć w dzisiejszej stylizacji. Mam nadzieję, że ta prosta stylizacja się Wam spodoba, a w następnych wpisach przenosimy się do Londynu :)
« Newer Post Older Post »

27 comments

  1. Jak Ty to robisz że zawsze wyglądasz perfekcyjne? :) strasznie nowoczesna stylówka, ale podoba mi się!

    ReplyDelete
  2. ta biżuteria skojarzyła mi się z zapięciem do roweru...

    ReplyDelete
  3. ciekawe połączenie dwóch stylów :)

    ReplyDelete
  4. genialnie prezentuje się czarny look z twoimi blond włosami :)
    czekam na Londyn!

    ReplyDelete
  5. Beautiful in all black as always! I LOVE all the mesh on the dress, so gorgeous!

    Shot From The Street | Fashion Blog

    ReplyDelete
  6. Superstary pasują ci do wszystkiego! :P

    ReplyDelete
  7. wow!!! so so stunnin outfit!!!

    ReplyDelete
  8. Duuużo zdjć przywiozłaś z podróży ;)
    www.magfashion.pl

    ReplyDelete
  9. rewelacyjny top i spódnica <3

    ReplyDelete
  10. taki total black w nowoczesnej odsłonie, bardzo na tak :)

    ReplyDelete
  11. Meri jak Ty tam pasujesz! Niesamowite <3

    ReplyDelete
  12. Wspaniał jest ten komplet <3 Zakochałam się w 2 zdjęciu od końca!!! :*

    ReplyDelete
  13. So chic! I love your outfit <3
    xoxo Natalie

    ReplyDelete
  14. such a cool outfit, you look great in it!

    lifeisashoe

    ReplyDelete
  15. lovely post, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. idealne zestawienie i zdjęcia piękne!:)

    ReplyDelete
  17. wygladasz pięknie, cudowny zestaw jak zawsze!

    http://fashionelja.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Cool outfit! Love the edgy look with sneakers!
    xMC
    http://mc2squared.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. rewelacja :) cały czas farbujesz włosy tym syossem 13-0?
    Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  20. Połączenie czarnej sukienki z butami sportowymi wyjątkowo przypadło mi do gustu :)

    ReplyDelete
  21. Wow co za stylówa !!! The lux !!! Pięknie wyglądasz ❤❤❤

    ReplyDelete
  22. Swietne połączenie!!! Bardzo oryginalnie i stylowo, podoba mi się!

    Pozdrawiam
    Aleksandra
    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete