Search

Stories From The City

Posted on Saturday 22 August 2015
Photos: Jey Wild | Postproduction: Meri Wild

Overalls | ogrodniczki: Persunmall
Bracelets | bransoletki: eCarla
Watch | zegarek: MVMT
Bag | torebka: Aldo
Shoes | buty: Adidas Superstar

Wiem, znowu przepadłam..  Tym razem jednak pracuję nad projektem, który wciąż pozostaje tajemnicą i nie mogę pisnąć ani słowa, ale obiecuję Wam, że jak tylko skończę, zobaczycie efekty! :) Dzisiaj pierwszy raz od dawna udało mi się wyskoczyć na spacerek po mieście i szybkie zdjęcia. W zestawie nowe ogrodniczki - granatowe i z długimi nogawkami (już z myślą o jesieni, której nie mogę się doczekać!). Myślę więc, że zobaczycie je ponownie w innych stylizacjach. Jeśli chodzi o adidasy, to oczy Was nie mylą..  to kolejna para Superstarów w mojej kolekcji. Te zielone jednak szczególnie polubiłam, więc w tej chwili stoją na podium obok moich białych klasyków ;) Wśród nowości również śliczne malutkie bransoletki ze sklepu ecarla.pl, które idealnie komponują się z moimi zegarkami. Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam podobają, i że mi wybaczycie moja ostatnią nieobecność!. Przede mną jeszcze trochę pracy, ale po zakończeniu projektu wrócę z wieloma nowościami! 

« Newer Post Older Post »

50 comments

  1. Super look ;)
    www.magfashion.pl

    ReplyDelete
  2. wyglądasz cudownie a ostatnie zdjęcie jest genialne ^^

    ReplyDelete
  3. Znowu wyszło świetnie :) Kolekcja superstarów się powiększa no pięknie, pięknie :), a bransoletki urocze!

    ReplyDelete
  4. Jestem zachwycona zdjęciami :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  5. Te superstary są piekne ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  6. Meri wyglądasz genialnie! Ogrodniczki są obłędne, a całość zachwyca! Piękna torebka i buciki! <3 <3

    ReplyDelete
  7. Mam te same ogrodniczki i uwielbiam je! <3 inspirujesz! :*

    ReplyDelete
  8. jestes taka piękna ! od razu klikam 'obserwuj ' : ) tylko nie rozumiem czemu np na górze po angielsku, opis po polski, co gdzie kupilas po polsku i po angielsku itd...

    ReplyDelete
  9. Gdybym miała określić ten strój jednym słowem to zdecydowanie byłoby to słowo "uroczy" :) Wyglądasz prześlicznie. Marzą mi się takie ogrodniczki, ale jestem dość niska i obawiam się efektu skrzata...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana, zawsze możesz zdecydować się na wersję z krótkimi spodenkami, wtedy wzrost nie gra roli, a w końcu jest lato! :)

      Delete
  10. ogrodniczki są idealne, ale niekoniecznie to ich zasługa :) adidaski mają super kolor :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Magdaleno...o Magdaleno - piękna z Ciebie istota !!! Jagoda :*

    ReplyDelete
  12. tęskniłam :) prześwietna stylówka! butki fajnie akcentują resztę.

    ReplyDelete
  13. cute overalls and I love your green sneakers!
    www.samanthamariko.com

    ReplyDelete
  14. You're so pretty! Loving the pop of green from your sneakers in this look

    xx, Diane || http://www.modernisticphoenix.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. gorgeous photos! love how you wear those sneakers to pop up the outfit. stay in touch :)
    www.rebelrebel.co x

    ReplyDelete
  16. Śliczne zdjęcia. Ty masz je zasze takie - wow. Można wiedzieć jaki macie sprzęt? :)

    Ogrodniczki są super, sama takich szukałam, ale jak narazie na daremno..

    ReplyDelete
    Replies
    1. W tej chwili robimy zdjęcia Canonem 5D z obiektywami 50 mm i 135 mm :)

      Delete
  17. świetna torebka, super kolorowo razem z butami :)

    ReplyDelete
  18. Bardzo inspirujące zdjęcia! Wyglądasz cudownie!

    ReplyDelete
  19. Wow Meri jesteś genialna ❤❤❤ super zdjęcia i look !!! :*

    ReplyDelete
  20. Nie wiem co mi się bardziej podoba! Ty czy look. Może opaska! Całość świetna!

    ReplyDelete
  21. You look so chic dear
    Lovin this overalls on you and that sneaks i love it
    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    ReplyDelete
  22. Adidasy mega <3 super zestaw =)

    ReplyDelete
  23. Piękna stylizacja! super adidasy,całość bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  24. Przepiękna stylizacja! adidasy są mega,całość bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  25. Love this sporty chic look, and I'm in love with your adidas!

    xoxo,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ładne zdjęcia ❤️❤️

    ReplyDelete
  27. świetnie wyglądasz :) Na Twojej figurze ogrodniczki wyglądają wręcz cudownie <3 ja przy dość niskim wzroście, stawiam na te z krótkimi szortami :) adidaski świetnie kontrastują z całością :)

    ReplyDelete
  28. Even I am a guy, I always wanted overall like this!!!

    You look gorgeous.

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  29. Super zestaw Meri, mam podobne ogrodniczki, a bransoletki zaraz zamawiam :)

    ReplyDelete
  30. You look super cute! First time on your blog and love it! You look so much fun!


    xx

    ReplyDelete
  31. piękny set! ogrodniczki są stworzone dla Ciebie :)

    ReplyDelete
  32. piękna stylizacja szczególnie podobają mi sie ogrodniczki <3
    Dopiero zaczynamy ale zapraszamy do obserwacji, już niebawem kolejny post :) ;) --> Nasz Blog-Klik

    ReplyDelete
  33. superstary najlepsze ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Świetnie wyglądasz! Piękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  35. Wow! Vyzeráš fakt super! Skvelá kombinácia! :)
    Simimaus

    ReplyDelete
  36. Uwielbiam Cię w tych włosach!!! Wyglądasz jak zawsze mega!

    Pozdrawiam
    Aleksandra
    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete