Search

All we had were fragments | Jaymes Young

Posted on Monday 12 October 2015
Photos: Jey Wild | Postproduction: Meri Wild

Dress | sukienka: Ax Paris
Cardigan | sweter: New Look
Earrings | kolczyki: moie.pl
Bag | torebka: Mohito
Shoes | buty: Deezee

Czy to już koniec pięknej złotej polskiej jesieni? Zdjęcia z dzisiejszego posta zrobiliśmy kilka dni temu, gdy temperatura we Wrocławiu była bliska 20 stopni, podczas gdy dziś spadła do zera! Korzystając z ostatnich ciepłych dni chciałam Wam pokazać bordową sukienkę z przyjemnego ciepłego materiału, którą znalazłam na stronie axparis.com. Dawno tam nie zaglądałam, a jesienią i zimą szczególnie lubię szperać w sieci i zamawiać rzeczy do domu :) Wśród nowości możecie zobaczyć piękną delikatną biżuterię młodej marki moie. Na stronie znajdziecie minimalistyczne naszyjniki, kolczyki i super ciekawe nausznice, które chyba najbardziej przypadły mi do gustu. Bardzo polecam odwiedzić stronę, bo jest do czego wzdychać.. ;) W zestawie odkryte botki Deezee, które lubiłam nosić w ostatnim czasie; na szczęście nowe kozaki godnie zastąpią ich miejsce, a stylizację z nimi zobaczycie już wkrótce na blogu! Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam podobają, a nowy post już w czwartek! 


« Newer Post Older Post »

52 comments

  1. Replies
    1. Ale wyglądasz rewelacyjnie... Czapki z głów, piękne dodatki.

      Delete
  2. Kochana, ta jesień się jeszcze dobrze nie zaczęła :( i to mnie martwi....
    Ty jak zwykle pieknie, uwielbiam blondynki w burgundzie :*

    ReplyDelete
  3. Takie botki pasują do posiadaczek dłuuuugich nóg! Czyli takich jak Twoje.

    ReplyDelete
  4. Genialnie wyglądasz w tej stylizacji <3 Bardzo pasuje do Twojej urody :) W ogóle, gdy zobaczyłam sukienkę to byłam święcie przekonana, że to sukienka z H&M, a tu taka niespodzianka :) To pewnie przez ten materiał, który był w lato taki popularny w H&M ;) Mam nadzieje, że złota jesień jeszcze wróci <3 Pozdrawiam cieplutko :*

    www.sandina.pl

    ReplyDelete
  5. Sukienka jest świetna, a na stronę marki moie odrazu weszłam jak zobaczyłam twoje zdjęcie na instagramie i masz rację same cudeńka :)

    ReplyDelete
  6. Jaka super biżuteria !!! <3 no i cała stylizacja :>

    ReplyDelete
  7. loving this "femme fatale" look! Fabulous color xx

    Trend-Mae

    ReplyDelete
  8. Już uwielbiam tę biżuterię :)

    ReplyDelete
  9. Piękna sukienka! Bardzo pasuje Ci ten kolor!:)

    ReplyDelete
  10. Cudowna sukienka, a ta nausznica genialna :)

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  11. Ale cudna stylizacja ! Wyglądasz w niej nieziemsko idealnie do Ciebie całość pasuje :D
    Zakochałam się w tych butach <3 od dawna szukam takich, ale z zakrytymi palcami :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    ReplyDelete
  12. You're so beautiful! I'm in love with the reds. Such pretty photography, too!

    xx, Diane || http://www.dizined.com

    ReplyDelete
  13. Wow rewelacyjna stylizacja ❤❤❤ pięknie Ci w tym kolorze !!! Jak zwykle zaniemówiłyśmy z wrażenia ❤❤❤ Ty to potrafisz zachwycić ❤❤❤

    ReplyDelete
  14. Boska sukienka <3

    ReplyDelete
  15. so so chic outfit!!!! ur lookin gorgeous!!:)) xoxo <3

    ReplyDelete
  16. Kończą mi się epitety powoli z każdym postem :P... pięknie!

    ReplyDelete
  17. very elegant and chic dress !! love it!

    ReplyDelete
  18. Naszyjnika zazdroszczę, a to spojrzenie piorunujące

    ReplyDelete
  19. klasa dziewczyno :3
    zazdroszczę Ci tych włosów pieknych, a bordowy idealnie Ci pasuje;)

    ReplyDelete
  20. w ogóle Twoja figura - motywujesz mnie do ćwiczen

    ReplyDelete
  21. cudownie wyglądasz w burgundzie! rewelacja!

    ReplyDelete
  22. cudowne klimatyczne zdjęcia <3 zakochałam się wręcz!

    ReplyDelete
  23. Cudna sukienka, uwielbiam tą długość :)

    ReplyDelete
  24. Sukienka bardzo ładna,super stylizacja!

    ReplyDelete
  25. te włosy i usta *.*

    ReplyDelete
  26. Wyglądasz fenomenalnie! Jak gwiazda kina z lat '40!!! <3

    ReplyDelete
  27. Zjawiskowe zdjęcia, kipią seksem, ale w taki porządny, estetyczny sposób :) Mega!

    ReplyDelete
  28. WOW! Zachwycasz! <3 Przepiękna Pani Jesień!! :)

    ReplyDelete
  29. Wow, you're beautiful!! ♥
    I loved your look!

    http://heyimwiththeband.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Przepiękny look i blog! Z miłą chęcią dołączam do obserwatorów i Zapraszam na mojego bloga tam przepis na pyszną tartę jabłkowo -cynamonową ;) Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz po sobie http://worldbymyy.blogspot.com/2015/10/applecake.html
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  31. Pierwsze moje skojarzenie: "Paryż lata 20-te" <3 Cudnie Meri i bardzo stylowo!

    Pozdrawiam
    Aleksandra
    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Nice post!
    Greetings,

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  33. Wszystko super, makijaż, sukienka, fryz, buty <3 super zdjecia :)

    ReplyDelete
  34. love it! so beautiful!
    if you get the chance, i'd really appreciate it if you checked out my blog and let me know what you think! you're opinion would be SO appreciated. :)

    love, rach.
    So, hi.

    ReplyDelete
  35. No właśnie, we Wrocławiu pogoda uległa zmianie w zaskakującym tempie. Jeszcze wczoraj łudziłam się, że wrócą słoneczne dni, ale dzisiejsza szaruga szybko wyprowadziła mnie z błędu. No trudno czas wyciągnąć płaszcze na dobre, miło chociaż na zdjęciach zobaczyć ostatnie podrygi letnich stylizacji :) Przepiękna ta sukienka :)

    ReplyDelete
  36. Wow!!! You are a dream Meri with that dress!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ReplyDelete
  37. This dress is simply perfect <3
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  38. WOW! Pięknie wyglądasz w bordo, sukienka jest mega kobieca, fantastycznie na Tobie leży :)

    ReplyDelete