Search

Black Boho

Posted on Thursday 22 October 2015
Photos: Jey Wild | Postproduction: Meri Wild

Dress | sukienka: Little Mistress
Cardigan | sweter: New Look
Bracelet | bransoletka: Altra Dea
Headband | opaskaa: eCarla
Sunnies | okulary: Freyrs
Bag | torebka: Aldo/ podobna tutaj
Shoes | buty: Deezee

Obiecuję, że to już jedna z ostatnich wczesnojesiennych stylizacji ;) Koronkowych sukienek mam pod dostatkiem, ale w tej wyjątkowo urzekł mnie krój z odsłoniętymi ramionami i bez chwili zastanowienia zamówiłam ją z jednego z moich ulubionych sklepów online little-mistress.com. Skoro jednak mamy już jesień w pełni zestawiłam ją z zamszowymi kozakami Deezee i grubym cardiganem z New Look, który podczas cieplejszych dni lubię nosić zamiast płaszcza. Wśród dodatków kolejne biżuteryjne perełki: bransoletka młodej polskiej marki Altra Dea, którą na stronie znajdziecie w wielu innych kolorach (osobiście kocham wszystkie!), oraz nowa opaska z kryształkami ze sklepu eCarla.pl. Dajcie znać, jak Wam się podoba ten zestaw i wpadajcie na nowy post zaraz po weekendzie! 

« Newer Post Older Post »

48 comments

  1. black zawsze hot! gdzieś ty dorwała jeszcze taką pogodę :P

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi się podoba takie black boho :), dodatki, biżuteria rewelacja!

    ReplyDelete
  3. Wow, wyglądasz wspaniale! kobieco ale tak uroczo! świetnie!

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  4. OMG !!! ta stylizacja i te zdjęcia są najpiękniejsze na świecie !!! <3 nie będziemy mogły zasnąć dzisiaj :***

    ReplyDelete
  5. Wow! Idealnie! Uwielbiam koronke a w tym zestawieniu prezentuje się świetnie no i te wszystkie detale w postaci biżuteri, bardzo trafny wybór! Jak zawsze mnie zachwycasz!

    Pozdrawiam
    Aleksandra
    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. O tak , ta stylizacja wspaniale przywołuje wczesną jesień, ja mam ciągle nadzieję że ona jeszcze do nas wróci ! ;) wyglądasz BOSKO !

    ReplyDelete
  7. przepiękne zdjęcia i te buty! <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. This is such a lovely outfit! I'm loving the lace top of your dress.

    xx, Diane || http://www.dizined.com

    ReplyDelete
  9. Podoba się, i to bardzo! :)
    Twoje zdjęcia są bardzo profesjonalne, a ty wyglàdasz zjawiskowo :)
    Buziaki!!

    ReplyDelete
  10. wyglądasz obłędnie! Kozaki są świetne :-)
    Sandicious

    ReplyDelete
  11. Wow, Kochana! Piękne zdjęcia i cała stylizacja.
    Jestem na TAK!

    ReplyDelete
  12. Ta sukienka i te kozaki cudo!!!!

    ReplyDelete
  13. łaaa, cudownie! piękna sukienka,torebka,buty<3 ahh
    i to zdjecie portretowe <3

    ReplyDelete
  14. wow!!! absolutelly chic!!! xoxo <3

    ReplyDelete
  15. wow, jestem pod wrażeniem, świetnie to wszystko połączyłaś!

    :)

    http://diylaboca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetne buty i opaska !
    www.magfashion.pl

    ReplyDelete
  17. torebce, butom i sukience mówię zdecydowane tak!!!

    ReplyDelete
  18. Ale Ci ładnie w takim wydaniu :)

    ReplyDelete
  19. Ahh, this outfit is stunning!! I love the OTK boots and how you styled it with an all black look. Looking fab, girl!

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    ReplyDelete
  20. bardzo ci pasuje ta stylizacja :)

    ReplyDelete
  21. Wow!!! You are a dream in this shooting Meri!!! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ReplyDelete
  22. WOW!
    FANTASTIC!
    Welcome to my blog♥
    KOKA

    ReplyDelete
  23. zakochałam się w sukience i butach <3
    pięknie wyglądasz i te o czy!

    ReplyDelete
  24. Stylizacja super, Ty piękna, a zdjęcia obłędne <3

    ReplyDelete
  25. Tak, tak, tak! Wszystko tutaj jest na tak! Genialny zestaw i piękne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  26. ślicznotka ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. wow such amazing look! love the dress so much <3

    xx,
    www.liviapangdoko.com

    ReplyDelete
  28. Świetna stylizacja, niby klasyczna, a jednak ma w sobie coś wyjątkowego :)

    ReplyDelete
  29. Fantastycznie wyglądasz! Sukienka choć delikatna świetnie pasuje z tymi zabójczymi kozakami. Bardzo podoba mi się torebka, uwielbiam frędzle.

    ReplyDelete
  30. Ajjjj! Ty Chicito! :D Sexiiiiii dress! I Ty jaka sexowna i urocza zarazem! :) Bomba! :*

    ReplyDelete
  31. You look fabulous in this all black look.
    xoxo
    Ramona

    http://www.ramona-strikeapose.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  32. Lovely outfit! Your dress is so cute :) xx

    ReplyDelete
  33. I love the post dear! Have a nice day:)

    irenethayer.com

    ReplyDelete
  34. Jaka urocza jest ta sukienka :)

    ReplyDelete
  35. Nawet okularki dobrane odpowiednio do kreacji :) Wyglądasz bosko, naprawdę podoba mi się takie zestawienie, frędzelki, falbanki no i te buciki :)

    ReplyDelete
  36. So many beautiful touches... I adore the dress and what a lovely headband!! Looks gorgeous!


    Amber
    All the Cute
    Latest Post: Annapolis Outfit: Tunic Tee & Fold-Over Booties

    ReplyDelete
  37. Ja widziałam ciebie dziś na przejściu swidnicka przy światłach, skrecilas w lewo kolo KFC- znam twój styl, sportowy czarne adidasy, krótka spodnica z siateczka. Widziałam ciebie tylko z tyłu - a na snapchat wszystko ;) Pozdrawiam!

    Http://www.Redchillilounge.com

    ReplyDelete